Magaluf

haft riktigt roligt idag =) for med anna till hennes mormor och morfar och körde skoter hela dagen lång! riktigt skoj måste jag få säga!

ikväll blire anna, karin och clara. ska kansek se film eller nåt annat spännande. men vi får se!

imorrn kommer syster, mia och björn under dagen. sen på kvällen kommer moster, hennes man, kusinerna och mormor hit och då blire mat och ba mys =) bli nog en toppen avslutning på 2008. förstår bara inte att de ha gått såhär fort.. 2008 ha iaf vare greeat! hoppas att 2009 blir minst lika bra!

och en sak till, nu äre spikat. 15 maj till 22 maj drar min familj, kusinerna, mina två mostrar och deras män till Magaluf på Mallorca för att fira 130 år (kusin Emma fyller 20, mamma fyller 50 och pappa 60 nästa år). känns iaf helt jävla underbart. å sällskapet kunde ju int bli bättre! och en sak till som grädden på moset. jag är brun till examen, och de känns super;) de ni!   


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0