lucia.

okej, de gick faktiskt bra igår och ja hade en grym dag! först på morron vakna jag halv 6. gick upp å greja. sen blev de skolan kl 7. vi bytte om, sjöng upp å åt godis. sen så åkte vi buss å lussa på inlandsfrakt och safac. å som vanligt så hörs de alltid när vi kommer. de första vi gör är å sätta igång brandvarnarn.. haha. jaja, sen så lussa vi för skolan i kyrkan. jenny va jättefin :) å jag var dödligt nervös när jag och jennifer skulle sjunga solo. hela jag skaka..... men tack och lov så gick de bra, så jag är nöjd. sen for vi tillbaka till skolan. där fick vi först fika av våran hklärare. sen så gick vi ner till musiken, åt godis å sjöng karaoke i typ 2 timmar. de va typ jag, anna, agnes, sofia, louise, jennifer, emma, malin, maggan, karlssson, tove, marcus, micke, kadi, magdalena, lollo, annaA, hampus, maria, linus å victor... haha. de va riktigt skoj iaf. sen blev klockan 10 i 1. så då for vi å lussa på, åseborg, blåmesen och iogt.. de va rätt drygt på slutet och less va man.. men sen så bjöd skolan på pizzan så allihopa vi for på pizzan å åt. sen drog jag hem tvärt, och sen gick jag till anna. där va hon, mattias å karlsson. så vi sjöng singstar. jag och anna vann ;) haha. sen sattt vi 4 på annas rum, lyssna på musik å kasta saker på varann, så annas rum såg ut som en katastrof när dom for hem. efter de gick ja å anna tilll hennes pappa å hämta nå grejer. sen gick vi tillbaka till henes mamma å tog med ännu mer grejer. sen gick vi till mig, hämta mina grejer och sen drog vi till jenny inför uppträdandet på nattöppet. vi skulle föreställa ekorrar med röda näsor, strån i ansiktet och öron.. vi va faktiskt rätt söta :) sen när vi va påväg dit upp så såg jag i våra skuggor att vi typ såg ut som playboykaniner. vi blev rätt oroliga. sen så gick vi upp på torget för å se fyrverkerierna. å då gå jag förbi en kille å han ba: å, kolla, playboytomtar!... de va inte ritkigt den reaktion vi ville ha. sen vare nån unge som trodde vi va kaniner.. jaja, upptädandet gick bra. sen så gick jag, anna, sofia å agnes runtrunt. sen kom madde, å då hände  nå riktigt jävla roligt. va längesen ja skratta sådär! ;P hahahahahahaahahahahahaha. hampus sprang mot madde i fullfart och slängde sig på backen och gled mot hon. när han träffa hon flög hon rakt upp och rakt ner och de typ blev värsta smällen nä-r hon landa på backen. men jag skratta så jag höll på å dö. haha. önskar att man hade filma de... HAHAHA. jaja, sen så for madde hem, jag,anna sofia å agnes drog på ug å satt vid datorn. sen for jag upp på kronan där mamma å pappa va. drack julmust där och sen så kom andreas å emma å jag prata emd emma om den kommande resan ;) längta som nå tok gör jag! 130 år, inte illa ;) med andra ord äre 3 st som fyll jämnt nästa år. emma fyll 20, mamma 50 å pappa 60 :) så de bli grymt skoj! ni ana int hur mycke jag längtar redan! sen blwev de hem å fika. sen blev de sängen :) välbehövligt.

idag ska ja baka julgodis med emma å sen ikväll gäller de! de är ju självaste luciadagen. och ikväll blire luciaframträdandet i kyrkan för alla i åsele. goooode... jag är ritkigt nervös ;s;s;s;s.... jaja, jag ska göra mitt bästa.

nu ha jag surra nog.. 18.30 i kyrkan ikväll.... vi ses där

Kommentarer
Postat av: anna

hahah, de va mysigt att bädda sängen när man knappt orkade sitta upp, -HAHA! ;p

2008-12-13 @ 14:53:03
URL: http://noordiin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0