HR.

nu sitt jag hos karin å clara igen :) idag ha vi vare på park, lyssnat på nån läskig gubbe som berätta om HR.. men, vi fick en kaka iaf, så allt blev mycke bättre. haha. sen fick vi sluta 11. j, hör å häpna! något glad blev vi iaf. så vi drog på stan. gick runt å kolla. åt på subway å sen drog vi på ica en liten sväng. emma sku träffa en kompis där. ja, sen så gick vi hit till lägenheten, hämta karin å claras coop-kort å sen gick vi på coop å handla åt dom. nu sitt jag här å nu blev precis maten färdig. sen blire hockeymatch. men först ska jag f va ensam i lägenheten i typ 1 ½ timme... tråk..

jaja, nu ska jag äta. tjingeling


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0