lov!

nu äre äntligen lov! grymt skönt alltsÅ! :) idag ha vare en riktigt lugn dag. med ett jobbbigt engelskaprov och frekvent skrivande. men de gick bra så jag ska inte klaga. nu efter skolan ha jag bara suttit hemma och sett film, temptation island. ändå ful film, haha.



nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och laga mat... jag har grymt ont i magen just nu. och jag blir bara mer och mer nervös för imorrn. känner på mig att de kommer gå skit.... eller nått.

ikväll vet jag inte alls vad som händer. om jag inte nåt dyker upp så lär jag ligga hemma framför tvn. vill verkligen va utvilad imorrn. man få ba en chans lixom! så man måste orka ge järnet hela tiden! men de ordnar sig säkert. skulle iofs inte va hela världen om jag inte kom med... tror inte jag tjänar på att förvänta mig nåt. bara att göra de man kan, då kan man inte göra mer. ssså såäre. lär nog inte bli mycke bloggande imorrn. kommer hem kring halv 10 och då lär jag väl va helt slut på. vi tar uppdateringen på söndag! ha en bra kväll, och lördag. och önska mig lycka till, det lär jag behöva.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0