Berg-och-dalbana

Idag är en dag i en klass för sig. Svårt att placera den egentligen. Har varit en ordentlig berg-och-dalbana.. Jag blir bara så otroligt less. Men vet ni vad? Nu skiter jag i det här... Jag har klarat mig great, kommer fortsätta göra det också. 

Ska blicka framåt nu. Har iaf varit duktig och skrivit klart en sak som ska lämnas in på onsdag på tekniken. Rätt skönt att ha den färdig. Idag har jag också hunnit med skola, Anna och en långpromenad med Anna. Känns skönt. Annars är allt rätt meningslöst. Så är läget idag.

Nu har ni fått höra nog om mitt klagande. Egentligen ett inlägg för mycket. Men, idag spelar det ingen roll. Inget spelar någon roll ändå. Suck...

Jaja, ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tell me later!

<3

2009-03-09 @ 22:02:41
Postat av: karin

tell me later!

<3

2009-03-09 @ 22:03:36
Postat av: Gustav

nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,

www.gustavzetterlund.webblogg.se

- kreativ, aktiv och nyskapande

2009-03-10 @ 22:55:57
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0