Choklad, kortspel och fruktsallad.

Somnade halv 2 igårnatt, blev väckt 7 imorse av att larmet på pappas jobb gick (då ringer det hem hit). Det ringde tre gånger . . Sen kunde jag inte somna om, det gick bara inte. Så då la jag mig och kikade på film. Sen blev de lunch och sen kom Clara. Vi såg ännu mer film. Sen blev de fotbollsskolan och det gick faktiskt riktigt bra. Gulliga tjejer, tyvärr hände en riktigt tråkig grej, men inget man kan styra över . . . Ikväll har jag varit med Sofia och Clara och vi ha spela kort hela kvällen. Plus att vi har käkat fruktsallad och choklad. Men det var mysigt.

Tro jag ska försöka komma i säng någorlunda tid ikväll. Jag är rätt trött. Imorgon ska jag ju faktiskt få träna hockey igen. Nån sportlovsträning dom drog igång, så dit ska jag bege mig. Ändå skönt att få träna en gång till iaf. Jag känner nu hur mycket jag kommer sakna det. Den här säsongen har verkligen varit guld.

  (bild från aseleik.nu)

Hur som helst, nu är det slut iaf. Nu ska jag sluta babbla. Bara en sak till, bjuder på en bild på klänningen jag gjorde på slöjden som jag har tänkt att ha på examen. Bara för att jag la in den bilden på datorn idag för att kunna skicka till Karin.

 

Lite dåligt ljus men..

Jaja, nu får det vara nog. Sov gott.

3 dagar tills biljetterna skickas!

26 dagar tills vi drar till Nurmo!
73 dagar tills vi drar till Mallorca!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin klänning kusin! Du kan nog allt tror jag ;) Kram!

2009-03-04 @ 14:13:00
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0