Dead and gone.

Då var det söndag igen och snart en ny vecka. Vet ni en sak? Imorgon blir det v. 12. Då är det precis 2 veckor tills vi drar till Nurmo. Helt sjukt.......

Igår på dagen var jag med Anna, vi handlade till middagen, spelade PS2 och satt i garderoben en stund. Sen for vi hem till Anna och gjorde tacos till middag, mums =) Sen så satt vi bara och jäste en stund och sedan tog vi våra rumpor och begav oss till ica, där var Sofia och vi väntade på Agnes en stund. Sen köpte vi godis och tog oss tillbaka till Anna. Där åt vi godis, spelade games och tittade på Melodifestivalen. Sen for Sofia hem, jag, Agnes och Anna tog oss en promenad runt samhället och sen gick vi tillbaka till Anna. Såg Wallander på tvn och sen for även Agnes hem. Jag och Anna pratade en stund och helt plötsligt blev klockan halv 1. Vi kom fram till att jag skulle sova hos henne eftersom hon var ensam. Så vi tittade på American History X på tvn. Har redan sett den på historian men vi såg den igen. Vid två bestämde vi oss för att lägga oss och prata en stund. Sen sov vi.

Vaknade imorse av väckarklockan. Klev upp, gjorde lunch och spelade PS2. Sen fick jag skjuts hem, Emma kom och vi har tagit det lugnt hela dagen, hade ingen lust att vara ute än fast det har varit perfekt väder hela dagen.. Hur som helst. Ikväll börjar fotbollsträningen igen =) Helt grymt underbart bra! Känns otroligt bra.

Jag är så otroligt förvirrad. Jag fattar inget, känns som att man har spolat tillbaka tiden och att allt är som det var förut. Men jag vet inte? Förhoppningsvis fortsätter det i den här riktningen. Det här är ju det jag har väntat på . . .

Idag 15 mars, ge mig 15 maj nu!


Passar på att lägga upp en bra låt också!


Snart blir det middag, sen fotboll! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0