Myshelg.

Ja, det har iaf varit grymt mysigt i helgen! Det är alltid lika kul att träffas och umgås, än fast vi inte gör något speciellt. Blev iaf en massa glass, tv och bus. Saknar dom redan...

Igårkväll var jag med Emma. Vi såg Patrik 1,5, hahaha, oj vad jag skratta! HAHAHAHAHA!

Idag har jag sovit ut och nyss såg jag en film. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag gå upp till ICA, lämna tillbaka filmen. Sen ska jag gå hem igen, dammsuga mitt rum, börja med bioloiguppsatsen och sen ska jag också hinna fixa med några papper inför vinterfotbollsskolan imorgon. Ikväll är det ännu osäkert, har inte fått något svar än, men vi får se.

Ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :) men jag har absolut inget att skriva om! :(

2009-03-02 @ 17:45:20
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0