Nurmo!

Igårkväll for alla på wärsan. Typ 30 stycken på folkan. Riktigt äckligt drygt. Sen blev det hem till Anna och sov. Vakna efter typ 4,5 timme och sen var det bara och ta sig till hundutställningen. Sålde fika och allt sånt hela dagen. Drygt, men lätt värt de i längden! Har käkat middag nu. Ha lagt fram allt till packningen. Ska gå igenom allt en gång till, sen åker det ner i resväskan. Imorrn gäller de. Vet egentligen inte om jag har sån lust att fara. Men det ska säkert bli skoj! Om inte annat få man väl lov att göra det skoj! Eller nåt..

Ha inget mer att berätta nu. Ikväll blir det lugnt. Imorrn måste man upp halv 5. Ingen rast och ingen ro, you know :)

Jag fattar inget. Men jag orkar helt enkelt inte tänka mer på saken.

47 dagar!

Vi hörs på fredag, då kommer jag hem igen! Ha en bra vecka! Nurmo, here we come!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0