Övik!

Det är riktigt mys, bara vi fyra. Synd att de bara blir så sällan. Igår for vi först på Paradisbadet och det var riktigt skoj. Sen gick vi till Subway och käka. Sen tog Karin och Clara bussen till Kempehallen för att träna, så jag och Anna kollade lite på stan och jag köpte en väska. Sen gick vi till deras lägenhet och såg på tv och tog en massa kort. Haha. Sen kom Karin och Clara hem. Vi gick till ICA, hyrde film och köpte äppeljuice och Ben&Jerrys glass =) Mums! Sen tog vi oss tillbaka till lägenheten, såg filmen och åt glass. Efter det prata vi en stund, sen blev det sängen. Idag har vi varit på stan hela dagen. Köpte en present till Madde, ett par jeans (på rea för 100(!!!) kr) och en tunika. Köpte faktiskt ovanligt lite. Åt tacotallrik till lunch och det var grymt gott! Sen hann vi också dricka smoothie, riktigt gott! Ikväll ska vi se film och äta marängsviss, mummaa! Imorgon bär det hemåt kring 2. Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på, får se. Sen på söndag ska jag dra med mig någon till Åslia =)

Bilder och sånt kommer när jag kommit hem, tills dess, ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Om du är sugen på en ny bloggdesign...kika gärna in på min blogg :)

2009-03-07 @ 12:29:22
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0