Psykfall.

Kan berätta lite om vad som hänt mer och mindre. Tisdag blev det skola, drill och sen Åslia med Anna =) Igår blev det skola, sen Anna, sen Emma en liten stund och sen blev det hockeyträning. Besviken är jag, förbannad, irriterad, ja, allt. Fan också att man ska vara så otroligt dum, sen också få ta en massa skit på de. Jag orkar inte vidare ibland. Hur som helst, idag va en ny dag, nya möjligheter. Har lagt gårdagens händelser bakom mig nu, jag orkar inte tänka på det mer. Igår var jag millimetrar från att ge upp allt, men ibland finns det personer som faktiskt kan lätta ens hjärta. Hur som helst, idag kom Doroteas nior och vi hade en dag om Fjällsäkerhet. Drygt... I och för sig saker som är bra att kunna men tiden gick saktare än någonsin och det förblev drygt. Sen tog vi också kort idag. Både grupp och individuella. Var med Sofia efter det, sen gick jag hem och har nu ätit middag. Ska snart ta min rumpa härifrån och möta upp Madde. Vi ska väl hitta på nåt ikväll, troligen bara diskutera kring plojkortet imorgon, ska nog klä ut mig till ett psykfall, har fått höra många gånger idag att jag isf bara kan komma dit som mig själv, haha ;p Kanske stämmer? Inte vet jag, haha. Ska iaf tupera håret, sminka ansiktet vitt, knyta en tröja med armarna där bak så det ser ut som en tvångströja. Så är läget. Imorgon blir det också nationella i engelska hela förmiddagen... Hoppas det går bra.

Nu ska jag som sagt möta upp Madde. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0