Snart är det lördag igen!

P.g.a. några dagar med sämre humör har jag helt enkelt låtit bli att skriva. Skulle inte bli nåt roligt att läsa ändå. Nu är jag back on track igen på lite bättre humör iaf. Har dragit på mig en förkylning också. Snuva och lite hosta, men annars mår jag bra. Imorgon börjar markan och då blir det minst sagt fullt upp! Imorgon är det skola som vanligt, sen ska jag upp på banken och växla pengar till Nurmo! Sen ska jag gå på marknan med Sofia och Anna i någon timme. Sen klockan 4 ska jag sälja lotter med Anna i 2 timmar. Efter det ska jag hem och käka och ta det lugnt en stund. Sen ska jag till Madde med Sofia och Anna. Vi ska fika födelsedagsfika och ge henne några presenter, typ en månad sent men, bättre sent än aldrig! Sen ska vi nog se någon film. Får se om Anna tänker vara med en stund eller om hon försvinner till Agnes istället. Sen ska vi nog ut en sväng. På lördag ska jag vara kontrollant på nappet, sen blir det att kika på prisutdelningen, Karin och Clara ska ju vara nappvärdinnor så det är väl för deras skull jag far dit! Sen ska jag också kika på Victor efter prisutdelningen. Han ska ju hoppa och så. Sen då blir det hem och middag och sen ska jag nog också hinna duscha. På kvällen ska vi stå i garderoben på folkan och det blir förhoppningsvis nå folk där, alla far säkert till wärsan bara för det.... Sen ska man väl ta sig hem efter ett och sova hos Anna. Ska upp 8 på söndagmorgon och jobba på hundutställningen. Vi ska sälja typ kaffe och dricka. Sen blir det hem och packa för fullt. På måndag, halv 6 går bussen till Nurmo!

Ikväll ska jag börja ordna och packa ner lite grejer. Fundera vad man behöver med sig och så =) Nu ska jag käka middag iaf. Ha en bra kväll.

50 dagar! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0