T A C K !

Efter en, till en början, rätt kaotisk dag fick den iaf ett bra slut. Gick på stan, missade bussen till lägenheten, fick lov att springa, ta väskorna, springa tillbaka hela vägen till stan med en massa klagomål och svordomar. Kom iaf på bussen tillslut och sen kunde vi väl nästan va nöjda. Förutom att vi höll på att missa hållplatsen där vi skulle kliva av. Men sen kom pappa iaf och vi åkte hem. Men i bilen hem kunde jag och Anna inte annat än skratta åt det. Skönt att vara hemma igen men kommer sakna Karin och Clara. Det har varit grymt roligt iaf. T A C K =) Haha. Kom just på det, Therese Anna Clara Karin, rätt fult ändå. Jaja, ikväll har jag varit på bio med kusin Emma och kusin Andreas, mamma, pappa, moster, mosters man m.fl. Stieg Larssons - Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra! 2,5 timme lång, men det kändes inte alls som det. Vann biobiljett också (när det är över 50 inlösta drar dom en person som vinner en biobiljett), ändå tur ;p Haha. 04122, kanske mitt nya turnummer, eller nåt? Haha. Jaja, sen for jag, Andreas och Emma och ragga en stund. Dom förgyller mitt liv, ojojoj så man kan skratta åt dom två. I maj, då jävlar ;D Haha. Sen for vi hem till dom en stund och fika och dunka musik. Sen tog vi bilen hem hit till mig och kolla i skolkatalogen och titta på bilder. Sen tog vi bilen till några där mamma, pappa, moster och mosters man var. Prata en stund sen fick jag skjuts hem. Nu ska jag nog sova. Är rätt slut på. Imorgon blir det Åslia med Anna och Agnes. Sen imorgonkväll måste jag och Anna lära oss Mr. Bean dansen.. Nu ska jag nog gå och sova.

21 dagar tills vi drar till Nurmo!
68 dagar tills vi drar till Mallorca!


Gonatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0