Helgen.

Helgen har varit riktigt grym. Äntligen har jag fått tillbaka den där känslan. Hur som helst, torsdagskväll var jag på vattengympa med Sofia. Snacka om att jag verkligen har underskattat det! Riktogt jobbigt iaf. Sen i fredags efter skolan var jag först med Sofia. Vi tog det lugnt en stund, sen for vi och till nån verkstad med hennes pappa, och vi höll oss ju rätt sysselsatta tills klockan blev 5. Åkte hem med pappa och la mig under en filt framför tvn en stund. Sen mötte jag upp Sofia och vi gick till pizzan. Åt kycklingpasta och sen satt vi där i typ 1 timme efter vi ätit upp. Vi prata med Anna och sen mötte vi hon och gick till ica och köpte godis. Haha. Sen gick vi hem till Anna en stund och åt godis. Efter ett tag ringde vi Agnes och gick och hälsa på hon. Vi spelade games. Tills min kära kusin och bigE ringde. Gick ut och pratade med dom en stund, haha. Sen spela vi ännu mer kort. Sen blev det hem och sängen! Fick också ett elakt MMS av Sofia och Anna, ska ge igen en vacker dag! Höhö. Men dom är bäst ändå :) Sen igår ringde väckarklockan 5. Då var det bara upp och hoppa! For till Övik med bussen klockan 6. Typ hela drillgänget var med. Magdalena och Kim skulle tävla. Jag och Anna såg invigningen, sen gick vi ut på stan. Åt tacobuffé till lunch och titta i alla affärer. Sen gick vi tillbaka, kollade när Magdalena och Kim tävlade, gick kanske inte så toppenbra men dom var duktiga iaf :) Sen gick jag och Anna ut på stan igen, köpte en sommarjacka, priset ska vi inte ens snacka om....... Blev en mascara och leggings också. Sen blev det bussen hem och när jag kom hem följde jag Anna hem. Vi lekte med Wille och Elin en stund, haha. Sen så åt jag kebabpizza där. Efter det såg vi på Robinson en stund och sen satt vi vid datorn och tog en massa kort. Haha. Sen så ringde Madde och Nina, vi gick ut och mötte dom och gick hem till mig. Åt godis och tittade på examensklänningar. Sen kom nån med den brillianta iden att vi skulle gå ut. Så vi gick ut, hamnade vid bussan och höll på att frysa ihjäl så vi gjorde lite gympa ;p Haha. Sen gick vi till Annas pappas trappuppgång och satt där en stund. Sen fick vi åka med Annas bror, Robin och Skurre. Det var ju varmt iaf. Åkte till halv 2 och sen fick jag skjuts hem. Vaknade imorse typ 12. Åt lunch, sen tog jag en dusch. Har nu städat mitt rum. Dammsugit, dammtorkat, skurat och bytt sängkläder, så nu känns det som nytt igen! Eller nåt... Haha. Ska ta det lugnt till middan och sen ikväll ska jag fara och träna fotboll! Skönt.

Nu har ni iaf fått min helg i detalj och jag är riktigt nöjd över den! Livet känns grymt bra igen! Nästa helg är det ju marknad också och då är det minst sagt fullt upp! Fredag ska jag och Anna sälja lotter tror jag. Sen vet jag inte mer, ska väl gå runt, runt och kolla bara. Sen på lördag ska jag vara kontrollant på nappet. På kvällen ska vi stå i garderoben och tjäna mer pengar till resan. Blir nog skoj! Sen på söndagen ska jag och Anna sälja kaffe och dricka på hundutställningen. Sen blir det packa för fulla muggar mellan allt det här, för på måndag morgon, då går bussen mot Nurmo! Ojojoj så galet roligt! Och kusin, jag ska inte göra dig besviken :) Men en massa bus kommer det säkert bli och jag längtar grymt mycket.

Nu ska jag sätta mig framför tvn en stund. Ha en bra söndag!  

54 dagar kvar! :)


Kan inte annat än le, vad som händer längre fram spelar ingen roll men just nu är jag inget annat än riktigt glad!

Kommentarer
Postat av: Karin

vi kommer ju hem i helgen, så då får vi ju ses! saknar dig!!! <3

2009-03-23 @ 19:02:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0