Cupen.

Igår blev det cup. Det var alltså riktigt skoj! Än fast vi kom sist. Haha. Blev ett mål också, bara en massa röta men jag kan passa på att skryta. Haha. Detta var alltså den riktiga avslutningen. Sista gången jag åkte skrillor på flera månader... Blir säkert tills oktober tills jag får det igen. Men sommar, underbart. Inte långt bort nu! Och Mallorca närmar sig med stormsteg nu! Helt sjukt... Tiden går alldeles för fort. 2 månager och 1 dag idag! Eller 62 dagar om man nu vill säga det. Jag fattar inte, nyss var det ju typ 150 dagar kvar.

Vaknade imorse. Ringde Emma och vi surrade om allt och inget i en halvtimme. Nu har jag gjort mig färdig och ska till Anna, sen ska vi följas till folkan, ska stå i garderoben idag.. Ikväll blir det Anna och Sofia. Vi ska va ensamma hemma hos Anna och kolla på Melodifestivalen och mysa. Jag tycker om dessa brudar mycket, mycket!

Okej, jag är helt otroligt förvirrad nu... Ojojoj..

Ha en bra lördag mina vänner!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0