Nappet

Lite dålig uppdatering. Jag vet... Igår hos Madde va det mysigt. Ute var det bara kallt..... Men kom hem 1 iaf. Sen imorse vakna jag, käka lunch. Sen tog jag mig till Stamsjön. Va kontrollant på nappet och höll på att frysa sönder händerna.... Haha. Sen for jag hem och fika och tinade upp händerna och tårna. Sen for jag upp på hembygdsområdet och kika på Karin och Clara =). Träffa Sofia och såg prisutdelningen med hon. Sen såg jag Victor hoppa, helt galet... Han är sjuk, men förjävla bra! Sen blev det pizzan med Emma och Anna. Mycket skratt. Haha.
"But you have to go order there."
"Jag har redan beställt?"
"Oh..."
HAHAHAHA. Så otroligt klockrent! Ojojoj....

Väntar nu på Madde, Karin och Clara. Ska väl bara umgås en stund. Sen klockan halv 9 ska vi vara på folkan.

Nu kom Karin och Clara iaf =) Ha de bra!


PUSSSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0