.-.-

De finns saker som inte syns på utsidan. Som gör så förbannat jävla ont. Jag är så glad att jag har hockey. I hockeyutrustningen slipper jag oroa mig för allting omkring. Och just då är det jag känner mig som mest uppskattad. Förstår inte hur allt ska bli nästa år, då jag inte spelar längre.. Självklart, jag har mina vänner, min familj och min allra närmsta släkt som ställer upp. Men fortfarande så är det så mycket som beror på mig, och då spelar det ingen roll hur modiga dom omkring mig är, och det är den biten jag är rädd för - det jag måste klara av själv.

Och det som hände idag var inget fel av dig, och jag hoppas du förstår det. Jag behöver det här, så är det bara.

Sooner or later everything will be alright.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kom ihåg att jag kommer alltid finnas för dig, glöm aldrig bort det. bara att vända dig till mig om du behöver prata med någon, jag ställer alltid upp vännen. <3



ps. har bytt bloggaddress nu, du hittar den nya här nedanför.

2009-10-25 @ 14:18:10
URL: http://nathalie93.devote.se
Postat av: emilia

finns här för dig <3

2009-10-25 @ 19:25:40
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0