Kläder!

Blaise Short Jacket SEK 399, Vila - NELLY.COM Momo Cardigan SEK 179, Vero Moda - NELLY.COM
Floral Satin Rouche Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM Kumo Leggings SEK 249, Ichi - NELLY.COM

Man får ju drömma? :)
(bilderna är länkar)



Dock behöver jag inte drömma om den här pärlan --> Sparkling Tube Dress SEK 399, Club L - NELLY.COM
Beställde den för ett x antal veckor sen för en speciell anledning. Det är nämligen så att det är bröllop som gäller i helgen! Sjukt skoj, ser verkligen framemot att få komma bort två dagar och äta gott och ha skoj! Dessutom har jag ju en anledning att använda den här fina klänningen :)

Nu ska jag dock ägna mig lite åt skolarbete.. Träning ikväll! Dock inte PH :(:(


Försöker hålla humöret uppe och tankarna borta..




Kommentarer
Postat av: EMMSINGEN DIN

jättefin blommig klänning!

riktigt sommarklänning.. :)

2010-02-11 @ 16:25:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0