Can't make out all the letters, but I know it's getting better now.

Två bilder sen fredagkväll då vi åkte fram och tillbaka för att se Emma och Felix gå balen. De var så himla fina!

Efter balen åkte vi tillbaka till Åsele, mormor bjöd på middag och sen for vi hem till Fredrik. Drog vidare till brandstationen för bubbelbad och bastu. Grymt skönt! 

Lördagen spenderades först med att måla hus, sen blev det dusch, tacopaj till middag och efter det fixade jag mig klart. Åkte till Vilhelmina med Jenny, Maria, Christian och Hampus. Raggade runt, umgicks, pratade osv. Efter tolvslaget då Jenny blivit 18 löste vi in oss på dansgalan och dansade i stort sett hela tiden. Åkte hem strax innan det stängde och jag hade en sjukt rolig kväll!

Igår tog vi en lång sovmorgon, vaknade klockan 2.. Målade hus, chillade, åt middag. Sen for vi och spelade lite fotboll med nå folk. Tur att vi vann! Haha. Avslutade kvällen hos mig med jordgubbar, glass och Charlies Änglar på tvn. 

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Fredrik har åkt till Umeå för att tatuera sig och senare idag väntas träning och sen palt hos Fredriks mormor och morfar. Ska även hinna säga hejdå till Karin och Clara som åker till Övik för att fira studentveckan. På fredag åker jag dit för att se dem ta studenten! Helt galet..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0