Never really had luck, could never figure out how to love.

Hittade bilden när jag kikade igenom min externa hårddisk för ett tag sen. Vet inte om jag visat den tidigare, men det är iaf tårtan jag gjorde till mamma på morsdag. Kolatårta med mandelbotten och jordgubbar, tror jag den hette. 

Nu har jag nyss ätit middag, korvstroganoff och ris blev det. MMM.. Har hunnit både städa rummet, handla med mamma och bara chillat idag. Lyssnat på Christer i P3 och skrattat åt folk som ringt in och berättat olika saker. Snart väntas fotbollsträning i regnet. Kan behöva komma ut en sväng så det blir nog bra. Efteråt ska jag hem till moster och födelsedagsfika, kusin fyller ju 23 imorgon!

Sen jag skrev sist har det inte hänt så jättemycket. Jobbade på fotbollsskolan hela veckan ut och det känns galet skönt att det är över, på ett sätt också tråkigt eftersom det är roligt. Nu har jag iaf ordentligt sommarlov, inget planerat alls, utan tar det som det kommer. Fredagkvällen träffade jag först Emma en stund, innan jag cyklade hem i regnet, köpte naturgodis med Karin och såg Dear John, mys! 

Lördag blev det match, revansch mot Betsele, slutade 1-0 och det var helt obeskrivligt skönt! Helt galet. Sen blev det grillat till middag, hembygdsområdet för att se några uppträdanden och sen raggen med Karin, Fredrik och Andreas. Träffade massa folk osv, så det var trevligt!

Igår blev det myssöndag och tv-tittning nästan hela dagen. Förutom då jag och Fredrik drog på gymmet innan middagen. Blev lite crosstrainer, var rätt seg i kroppen, men körde en stund iaf. Sen på kvällen såg vi Million Dollar Baby och fikade nybakt tunnbröd. 

Blev ett långt meningslöst inlägg, ungefär som jag känner mig idag i detta väder, haha. Har laddat hem nån film och två säsonger av Gossip Girl, så om vädret är likadant imorgon har jag iaf sysselsättning!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0