We may rise and fall, but in the end we'll meet our fate together.

Har varit en riktigt underbar sommardag. Har bränt mig lite på ryggen, låren och överarmarna efter ca 4 timmar i solen. Men det var det fan värt! Käkat glass med Fredrik och sen bara stekt. Middag, rabarberpajs-bak, sen träning, träffade Madde, fikade och kollade kläder. Har inte hunnit mycket mer än så. 

Snart kommer Fredrik hit så jag slipper sova ensam. Imorgon åker jag till Övik och ser mina två kära tvillingvänner ta studenten! Otroligt, amazing, galet, fantastiskt, roligt osv. Åker sen tillbaka till Åsele för att åka vidare till Lycksele (tur att Fredrik är snäll och ställer upp att skjutsa oss!), där startar kvällen hos Anna med några vänner, och sen blir det utgång! Känns sjukt roligt faktiskt. Hoppas på en toppenkväll, men med bra folk kan det inte bli annat. 

På lördagmorgon åker jag hem igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0