What goes around comes back around.

Fotbollsträningen igår var sjukt skön! Massor av intervaller osv, skönt att springa av sig! Fika hos moster, sen dusch och chill. 

Imorse åt jag och Fredrik en riktigt god jävla frukost, ägg, keso, mackor, fil, bär, müsli osv. MMMM.. Grattade hans pappa och sen testade jag göra nån kiwiglass, ett klart misslyckande om man frågar mig..haha. For och tränade på gymmet med kusin Emma, riktigt skönt och roligt var det! Duschade, åt födelsedagsmiddag bestående av lax och pressad potatis. Åkte ut på folkracebanan med Paulina och Henrik och har suttit där och kämpat med allt som jävlats. 

Hemma nu iaf, har fikat en fet filtallrik och ser nu Summer Catch på trean och lyssnar på gammal musik. 

Var dessutom inbrott längre ner på gatan igår eftermiddag..läskigt. Känns lite konstigt när man är van vid tryggheten. Hör inte till vanligheterna att låsa in saker och ting här. 

Nu ska jag se mer film och ta det lugnt. Sommarlov är nog bland det skönaste som finns när det varit väldigt mycket ett tag!

Beyonce - Best thing I never had

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0