ett jävla kaos.

just nu känns livet som ett enda kaos. skulle vilja dra bort nånstans, helt själv och ba tänka över allt. sen känns de som att du å ja måst prata igenom lite saker. de är så otroligt invecklat just nu. mellan oss känns de ba spänt, och vissa stunder känns de som att ja knappt vågar fråga nåt. jag vet inte hur länge jag vill ha de såhär mellan oss. ingenting kom nånsin å bli som förut. och jag måste erkänna att jag saknar de nå mycke jävlulskt! det är så otroligt mycke som händer just nu. önskar ba att man kunde gå in i utvalda personers hjärnor nån gång. få veta hur dom tycker och tänker. så otroligt mycke man vill ha svar på. jag försöker skita i problemen. men nu är jag tvunegn att ta tag i dom. jag visste innerst inne att den här dagen skulle komma, då man skulle stå där och int veta vilken väg man ska välja och va man ska göra. lika bra å spola tillbaka å försöka lösa allt. de kommer ordna sig, det vet jag också. jag vet att det är min tur att ta tag i de här nu och de tänker jag göra. jag ska ordna upp de här, de ska jag göra!


känns skönt att vissa verkligen visar vilket stöd dom har att erbjuda. vänner som ni växer inte på träd. dom vet nog vilka dom är också..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0