funderar...

jag är orolig. ja funderar grymt mycke på min framtid. till att börja med, vad ska ja gå för gymnasium? vilken linje? vars? många tycker säkert att de är länge tills jul då vi ska skicka in ansökningarna. men ja känner mig jättestressad ang. gymnasievalet. ja ha länge kännt som att de finns hur mycke som helst som ja vill bli. men såhär i efterhand så rasar alla förslag. lixom, ja vill inte bo för långt bort heller. typ, ja vill gå hantverksprogrammet inriktning inredning design i sundsvall. men hallå? sundsvall? 30 mil hemifrån? inte speciellt bra bussförbindelse dessutom. typ umeå känns lagom långt borta, plus att de gå jättemycke bussar hem till åsele. men då kommer den stora frågan, vad vill ja gå där då? samtidigt vill jag ha ett färdigt jobb efter gymnasiet så man slipper gå arbetslös eller läsa vidare i flera år. visst iofs, skulle ja ha ett mål att bli snickare, t.ex. skulle ju de va jättelätt, ba läsa typ samhälls eller nåt, sen efter gymnasie söka direkt vidare för att utbilda sig till snickare. men nu vet ja inte ens va jag vill bli längre. ja, de är verkligen inte lätt alltså. men nåt lär ja väl hinna klura ut innan jul. det löser sig!

idag va ja me A och E å vi tog de lugnt å hade mest mysigt. skratta åt en massa videoklipp från youtube, såg på film å ba prata. mys!

ikväll får vi se vad som händer. inte riktigt planerat än. ha en bra kväll!


http://www.youtube.com/watch?v=cFLod6kgAvQ
måste ba tipsa om typ sötaste videon ever! nalle puh måste ju va sötast i världen!

förrresten, idag är det 080808! läste i tidningen om att de va magiskt eller nåt! spännande.
-inte! ;P haha.
och förrresten igen, i onsdags cyklade jag 1,6 mil! duktigt va?!;)

Kommentarer
Postat av: anna

då är vi två, vet inte heller vad ja ska gå :/

2008-08-08 @ 23:55:53
Postat av: Nicole

Hej!!



Kolla din mail..Jag skickade ett angående en layout som jag har gjort på xoxoDesign :P



Hare bra..kram

2008-08-09 @ 15:16:46
URL: http://xoxonicole.blogg.se/xoxodesign

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0