goda nyheter.

ja, igårkväll blev de goda nyheter när jag kom hem. alltid lika skönt. en sten släpppte från hjärtat! tack och lov..

vill ni veta tjejen som lyckas? jag å A gjorde kladdkaka idag. ställde in den i ugnen å allt gick fint. sen skulle jag ta ut den. tog två grytlappar (as usual) och ena grytlappen halka ner lite precis när jag skulle grepppa formen. så iställe för grytlappen fick min tumme ta smällen. nu ha jag världens fetaste brännblåsa på min stackars tumme.. aj säger jag bara. sen kan ja säga att hela kladdkakan blev misslyckad också.. lyckat, inte.


nu äre fredag! bästa dagen på hela veckan! de känns faktiskt som man har gjort sig förtjänt av de! nä, nu äre helg och jag ska njuta till tusen. imorrn blire typ 1,5 timmes folkrace på morron. sen blire fotbollsmatch me b-flick. på kvällen blire A å S. ikväll blire träna å S. lär nog bli dåligt med uppdatering så, ha en bra helg!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0