helg!

igrkväll va riktigt trevlig! först träna jag, sen duschen och sen efter de så drog jag å S ut på samhälle. riktigt me drag vare iaf, å de kan man ju inte klaga på! jämfört med hur de bruka va.. sen träffa vi A å A. men sen kom C å hon va med oss resten av kvällen. längesen jag prata med hon faktiskt. så de va trevligt! sen idag ha jag å A kolla på folkrace i typ, 1,5 timme. sen drog vi å spela match me b-flick. förlust med 2-0 och jag va mittback? gick iofs väldigt bra, men jag säger bara de, aldrig igen tack. ikväll blire A å S. å goooomiddag! kycklingsallad från pizzan:] jag är helt förälskad i den! MUMS! gooaste nånsin alltså:)


när nånting går bra, måste nånting av sig självt gå dåligt. idag vet jag precis vad som var den dåliga grejen. om inte den kommer senare.. life is life.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0