livet.

ja bju på lite bilder som omväxling!

       
liten M.                               större M på ikea.             umeå!

   
umeå!                                 A:s fötter och skor!        sommar!

    
en vacker skylt!    mys med E.                       juletider!

   
vinter, vackra vinter!      utsikten ifrån grönfjäll.


blandad kompott. både gammalt och nytt. nu äre träna som gäller!
observera att alla bilder, förutom dom två första, har jag tagit själv med min kamera. det betyder med andra ord att bilderna är mina och om du (vem du nu än är) så gärna vill ha MINA bilder får du fråga först! dom två bilderna är lika mycke inräknade i det, även fast jag personligen inte har tagit dom själv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0