long time no see.

på måndag börja skolan igen . . . de här sommarlovet ha gått sjukt fort och nu äre typ över. de här ha iaf vare typ, bästa sommarn nånsin?! marknan, ja, allt ha vare helt grymt! nu ha jag också insett att ja inte kommer träffa K och C förän höstlovet. sen efter de kommer vi int träfffas förän jullovet, eventuellt kanske lucia eftersom dom sa att dom ville komma hem och kolla på oss. men alltså, de är ju ingenting! kanske nån helg då och då, men nu när dom ha hockeyn lär de ju knappast bli så . . blä. sen ha ja också komme fram till att de här lär bli sista säsongen jag spela hockey. isf bli de nionde och sista året jag spelar hockey alltså. känns förjävla tråkigt måste jag erkänna. men nästa år den här tiden lär jag ju ha flyttat och ja . . de gå ju helt enkelt inte ihop. fotbollen däremot är ju under sommarn, så de lär ju knappast bli nåt problem alls. klart de är svårt, de här med hockeyn. men pga att jag, två år i rad ha fått magkatarr efter hockeysäsongen pga av all stress med träningar och skolan kommer jag nog sluta. först var de tveksamt om jag ens skulle spela i år. men så blir de nog ändå. de är inte lätt.


igårkväll va iaf mys, blött också, men ;p jag, A å S va först hemma hos mig å greja. sen for vi till A en sväng å då kom A. vi for på statoil och köpte korv, plus att vi träffa T å M. sen for vi på samhälle. men de va dött så vi cykla bort till skolan å allt å kolla på A:s kusins merca. men då börja de spöregna så vi cykla snabbt som satan till skolan under de där taket;P haha. där stod vi en stund å kom framt ill att vi skulle fara hem till S. så de gjrode vi. å allihopa blev dyblöta. sen gick vi in till S å spela games till 12. jag å S vann men de va ritkigt jämnt! men A å A va inga dåliga förlorare inte;p hhaha. sen for jag, A å A hem. när ja kom hem la ja mig å smsa me A, S å M en stund. sen blev de godnatt.

idag blire A. å va vi ska göra få vi väl se:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du gjort headern själv? :O

2008-08-22 @ 13:02:45
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0