rec.

igår va ja me A å E på förmiddan. sen åt ja midda som vanligt. sen blev de träning me damlaget. som gick förvånansvärt bra ändå. när ja had duscha och så for jag, A å A till E å vi såg på rec. den filmen sög! se aldrig den. jag hatar verkligen filmer som ha ett dåligt slut. typ som den här. usch. cpfilm måste ja få säga! efter en stund hade ja helt glömt bort den. menmen, sen gick vi ut å hoppa studsmatta och så. de va skoj. sen drog vi hemåt. jag, A å A cykla en liten sväng. sen for A hem så ja å A cykla vår vanliga sväng runt åsele. sen for ja hem å la mig. 

idag blire A å S. ha en bra dag!:)   



att de skulle gå åt helvete me de visste ja ju redan, man börjar bli van. ska aldrig förvänta sig nåt. sssåäre. men jag har inte glömt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0