skolan.

man ha sina tunga stunder. men mitt i allt så har man ändå otroligt bra vänner. som lyssnar, ställer upp och får en att skratta ändå. mina vänner är så otroligt bra och jag är otroligt glad att ajg har er! :) dom vet med säkerhet vilka dom är och jag hoppas ni vet att ni är underbara! vänenr som ni växer inte på träd.. 

på tal om att dom får mig att skratta, HAHAHA otroligt många roliga kommentarer i veckan!

- skriv såhär: i tål fiskar and turtles!

- hur länge ska hon sova hos dig? hela helgen eller?
- nä, bara fredag till söndag.
- är inte de hela helgen?
- jag mena lördag till söndag!

- oh my good!
- åh herregud!
(säkert ingen som förstår humorn i de jag skrev nyss, men hade ni vare med hade ni med all garanti också skrattat!)


skolan går förvånansvärt bra. men jag är egentligen redan less. många ämnen nu i nian som man får planera själv. lite jobbigt faktiskt. jag tycker det är mycke lättare då lärarna bestämmer. fast samtidigt, då kan man ju lägga upp det hur man vill. tyskan är jag mest nöjd emd planeringen. alldeles fritt. så de känns bra faktiskt. också skoj å träffa alla igen. men nu taggar vi nurmo och lucia! som jag längt!!!

ja, nu är jag iaf nyklippt. ikväll blire ganska lugnt. A å S. få se va vi hitta på. ha en bra kväll!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0