sliten!

ja, de va verkligen längsen jag va såhär sliten. huvva. kroppen känns helt död. uschusch. hur som helst, idag blev de seger med damlaget, 13-0 till oss! mycket bra spelat! känns personligen som att jag kommit in i nån sorts form nu. de börjar gå riktigt bra nu! jag är faktiskt nöjd med matcherna nu på slutet. nu till helgen den 6e blire hemmamatch mot betsele. efter de ha vi en hemmamatch kvar mot storuman. sen äre slut på fotbollssäsongen och nu i september börja hockeyn. de känns bra att ha nåt å göra. nu äre som vanligt, skola, träning och vänner när det finns tid. än fast vissa saker känns ordentligt åt helvete, så känns de ändå bra. de kommer å ordna sig. de vet jag med säkerhet. man få ta de em en klackspark lixom. de löser sig!

ikväll blire lugnt. ska vila kroppen. ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0