umeå, träning och match.

igår va en helt crazy dag! först for jag, A å S till umeå klockan 07:05 med bussen. något underhållade bussresa. haha, man ha alltid roligt me dom! sen gick vi på stan hela långa dagen. haha. vi va på torget och stod å prata. då gick en liten tant me rullator förbi. och då stanna hon och titta på mig en stund. sen sa hon: men, vad mycke hår du har! ja skrattade och svarade: jo, ja vet. då titta hon mig in i ögona och sa: du få inte tro att de va illa menat. de va faktiskt jättefint! sen gick hon iväg. jaha, tänkte jag. hejdå! ;P haha. ja sen klockan 5 åkte vi me S bror hem. kom hem 20 i 7. skynda mig å byta om och sen cykla ja till fotbollsträningen. efter träningen blev de duschen och sen A, E å A. vi va på rean på statoil (som ska lägga ner :/) sen for vi hem till A å mata valpen. sen sku vi se film. men vi gick å hätma våra cyklar hos A:s pappa iställe. sen for dom hem till A å såg film. jag for hem å sov iställe. i morse vakna ja av telefon å trodde de va en vanlig dag å att mamma å pappa int va hemma. så ja sprang upp och skulle svara, emn dom hann lägga på. sen la ja mig å sov en stund till. sen for vi till dorotea me laget å spela match. gick grymt bra! 1 mål för mig också :) annars blev de 9-2 till oss. två matcher kvar nu. ja kommer sakna vårt lag.. såäre.

nu ska jag leta fram nå kläder, sen ska ja byta om å dra till A. vi ska slutföra vårt hemliga uppdrag å sen blire S å mys :) ihih. de kom å bli riktigt bra. tookdampkväll! :) ha en bra kväll alla!




you can do anything that you want to do, but if not body and soul in to it, prove it to yourself and say:
- I want,
- I will,
- I can do anything!

it's a difficult world and you got to prove, but you'r ready and you can do it, nothing in this world can stop you,
- I know, I will, I can, fulfill my dreams!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0