underbart! -inte.

weelll, förlust, sen fick ja ju ba spela halva första halvlek pga en idiot. ja fick inte spela för att man inte fick spela me örhängen även om man hade tejpa över dom, så ja kom me en ursäkt om att de va läkeörhängen å ja kan faktiskt int ta ut dom föräns den 26e. ja, han skicka mig av plan iaf. hela ja koka å ja satt å svor å va ritkigt förbannad på bänken. för ungefär 15 min sen fick ja höra av A att vår bra domare (som va sjuk idag) säger man visst få ha örhängen om man ha tejpa över dom, vilket ja hade gjrot. nu ha ilskan lagt sig å nu ä ja lugn. men ÅÅÅÅH så irriterande. ja tro aldrig ja hade vare mer taggad inför en match tidigare, på en nanosekund vände de. underbart, verkligen! -inte...

7-6 till villis. vi är ändå alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men tänk på vem det var ;P

Men du har ju fått min hälsning hoppas jag!

2008-08-08 @ 13:08:29
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Anonym

villis är bättre

2008-08-29 @ 18:31:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0