grymt!

i torsdags såg jag, A å S skräckis. the messengers. haha, den va ändå typ overklig, typ som the grudge. haha. dom där "spökena" eller va de nu va såg typ ut som grudgetjejen, fast en aning mindre äckliga å mycke fulare! ;P haha. å än fast de va ljust ute så gjorde vi de lite mer spännande. vi drog ner rullgardinen, släckte alla lampor, stängde dörrn å plocka fram nå kuddar ;p de va ändå skoj.

igår va också braaa. ja va me A innan middan. sen åt jag goooomat! kycklingsallad me vitlökssås, å till de hade vi baugetter me vitlökssmör :) muuums! sen efter middan va ja me A å M. vi gick runt på samhälle å prata me folk. sen for M hem så ja å A drog en sväng på statoil innan dom stängde. sen skjutsa ja hem anna på cykeln. sen for ja själv hem.


idag äre faktiskt hyfsat väder :) bli ba lugnt.
å förresten igrå kom min kära pappa hem me en liten överraskning. han vann en fotboll och några handdukar på en golftävling igår. men grejen va att bollen int va vilken boll som helst ;) en fotboll signerad av UIK:s damer. alltså typ, elaine, marta, hanna ljungberg osv. de är hur grymt som helst lixom! :) å de bästa va att jag fick den :) hihi. snäll pappa ha man! oooja;D

något grymt! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0