ett stort grattis!

igårkväll va riktigt mys! först va ja å A hos S å hon fick sina presenter och allt. hennes ansiktsuttryck va helt obetalbart. de blev ändå lyckat. kul å höra att de blev uppskattat iaf! :) sen drog vi hem till mig. surströmmingslukt i hela jävla huset, men tillslut vänjde man sig. vi surra me mina kusiner och hade allmänt roligt åt folk på apberget. haha. plus att mamma, pappa, moster, morbror, å två av våra grannar sjöng "ja må hon leva" för S. hahaha. jag höll på å dö av skratt. sen for vi till A en sväng. A kom och sen drog vi på statoil. surra om allt möjligt och spela fotbolll me A:s flaska. sen for S hem så jag, A å A for hem till A och spela spel. sen ringde S å sa att hon tänkte komma utr en sväng till. så A skulle gå å läggga sig, så jag, A å S gick ut på samhälle. där träffa vi A:s kusin och vi fick åka fin merca:) hihi. ändå humor A:s kusin har! hahahahahah. jjag höll ju på å dö av skrattt! haha dom roligaste kommentarerna va:

- Sven-Rogers? dom kanske ska ut på turné. haha, Sven-Rogers på turné i Brattbäcken!

och

- Lokvägen? Ligg de bakom tågbanan eller?

alltså, fyfan va ja skratta. å han sa ju roliga saker helahela tiden!" hahaha. skön kille! sen gick jag, A å S vidare. tillslut ringde S mamma å skulle hämta hon. så vi satt vid åseborg och skratta åt allt roligt under kvällen, sen for S hem. jag å A följdes hem till hon, jag tog min cykel å cyklade hem.


idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. fick ett erbjudande om å följa me till ett annat ställe. men så blev de inte.
sen måste jag ju passa på, idag äre S stora dag! ett stort grattis till hon på byxmyndighetsdagen!
som sagt, stort grattis S! hoppas din dag blir bäst! :)


imorrn börjar nian. spännande. men jag känner på mig, lixom alla andra har sagt. att de här kommer bli bästa året i skolan! :) nu har man ju en massa att se fram emot! lussenatt, lucia, nurmo å en massa annat! (för dom som inte vet vad nurmo är kan jag förklara. våran skola och en skola i finland har ett litet "utbyte" eller vad jag ska säga. först kommer deras nior hit och bor hos oss. alla får lixom en var, som ska bo hos en. sen far dom hem till finland. och några veckor senare äre våran tur att fara dit. å då får vi bo hos den som bodde hos en själv. under tiden dom är här, och umder tiden vi är där gör man en massa roliga aktiviteter och så:) hoppas alla förstod vad jag menade nu)..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0