fullt upp!

ja, va ett tag sen jag skrev nu men jag ha haft fullt upp! först å främst så i lördags kl 8 for ja till lycksele. pappa å mamma skulle tapetsera åt syster och B. så ja å A va barnvakt åt mia hela dagen lång. gick ut på promenad osv. sen vissa stunder när hon sov va vi rastlösa men ;p haha. sen sov vi över där å vakna kring 11 å gick in å busa me mia. ja, sen va vi barnvakt´. åt lunch å middag där, sen for vi hem. sen på kvällen va ja me A å vi tog de mest lugnt. sen igår vakna ja kring halv 1. ja å A sku följa b-flickorna te fromheden. så ja å A for till ica för å köpa fika. sen for vi hem till A å greja. fick prata me en person ja inte ha prata me på ganska länge. sen kvart i 3 skjutsa A:s bror oss till lappvallen. for dit å spela. gick hur sämst som helst för mig å ja. de regna hela matchen igenom å ja tro int de gick bra för nån av oss. förlora gjrode vi också. såäre. men däremot bussresan hem va rolig. ändå kul å prata me människor man int prata me så ofta, finns alltid nåt  å berätta ;) sen kom vi hem vid halv 12 igårkväll.

och dom som är uppmärksamma har säkert märkt att jag har en ny design. gick me i en designutlottning i slutet av juli, men sen läste jag i hennes blogg att en annan tjej hade vunnit. så tänkte int mer på de. sen i lördags fick ja ett mail från den där tjejen att tjejen som hade vunnit inte hade hört av sig och att hon ville ge den till mig iställe. självklart ville ja ha den. å igårkväll fixade hon dit den :) ja är jätttttenöjd! den är hur cool som helst! http://xoxonicole.blogg.se/xoxodesign/. tack så mycket! :)


idag blire nog bara lugnt. vila upp sig inför bortamatch i villis imorrn. taggaaaa! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0