5-1

okej, jag måste få säga att matchen igår gick över förväntingarna! vi spela riktigt bra och de gick faktiskt rätt bra för mig också! vi vann ju med 5-1 också, så jag är nöjd!

idag ha vi haft ännu mera luciaträning. imorrn blire uppvisning för skolan och sen ska vi ju lusssa för företagena. vi va faktiskt grym idag! ja tro de här kom å bli bra. och jag ska lyssan på karins råd, de är en kul grej.. måste komma ihåg de. de kommer å gå bra de här...! hoppas jag?..

förresten, nåt ja inte få glömma berätta är att mina vänner är bäst! punkt

Kommentarer
Postat av: karin

självklart kom de å gå bra! önska ba att vi kunde va och kolla.. du är bäst, kom ihåg de bara! . PUSS!

2008-12-11 @ 16:22:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0