mobilblogg

okej, de här ha varit typ den värsta natten i mitt liv. först vare såhär. jag låg och spela spel på telefonen. delar rum med mamma och pappa här hos farmor och farfar. då kom pappa in och skulle sova så vi släckte och så. sen låg jag där och kunde fan inte sova. pappa snarka och de va varmt och jävligt. jag va också upp en gång och drack mjölk ba för att jag alltid brukar somna då. men de funkade inte. tillslut, efter 1 å en halv timme så tog jag min madrass och drog tvrummet. tänkte att jag kanske äntligen skulle få sova. men då äre klart de ska jävlas. de sitter en gammal avlång klocka på väggen. inuti den finns en sån här grej som gunga fram och tillbaka. grejen är att klockan är lite sned så den där grejen slår i en vägg i klockan. de är otroligt irriterande, har stött på detta problem tidigare. så jag tog papper i köket och stoppade in bakom klockan för att de skulle bli jämnvikt. då va klockan kring kvart över 1. men klockan slutar leva om och jag lägger mig på madrassen och ska försöka somna. då börjar de slå på samma sätt och jag ska stoppa dit pappersbitarna igen. och då styr jag om lite högre upp. men då ramlar nån träplanka som har suttit bakom klockan ner. blir värsta smällen när den träffar golvet. så mamma kommer och frågar va som händer. sen flyttar vi madrassen så inte farmor ska snubbla på den när hon ska gå förbi. sen lägger jag mig igen och får samma problem med klockan gång på gång. tillslut orkar jag inte bry mig och sommar kanske, kvart i två. vaknade nyss, inte ett dugg utvilad. jag är bara mest trött, men jävligt glad att de är morron igen. idag kommer ju camilla och mia :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0