juldagen.

igår vare ritkigt trevligt och jag hade skoj! =) fick julklappar ockås, som tur var;) men jag blev iaf riktigt nöjd!
jag fick:
  • skridskoskydd
  • hårtork
  • tuggummin i massor!
  • pengar
  • godis
  • goggles
  • flera halsband
  • bok
  • presentkort på h&m
  • vägghylla
och lite annat smått och gott =)

idag ska jag på ishallen och kika på hemvändarmatchen. typ den roligaste händelsen på hela vintern. ska iaf bli sjukt skoj, bruka alltid va de så! sen i första periodpausen ska vi drilla. hahaha. jaja. sen ikväll vet jag inte vad som händer. men vi ska iaf till kusinerna och äta middag. sen imorrn dra jag, mamma å pappa till umeå till farmor och farfar. dit kommer också syster och mia =) dom far hem nån gång på kvällen, så då följer jag med dom till lycksele! hur länge jag stannar där återstår att se. plus att jag nog ska köpa telefonen i umeå! fet naaaajs;D haha.

nu ska jag nog hoppa in i duschen. ha en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0