lucia.

okej, jag kan ba säga att de känns så grymt skönt att det är över, men samtidigt riktigt jävla tråkigt.. men, jag har övervunnit min scenskräck, å de känns grymt! alla va så duktiga igår. å jag, jennifer, megan, magdalena och marcus fick ju blommor å allt. ,nä alltså, det här ha vare typ den bästa veckan i hela mitt liv! allvarligt. de va längesen jag kände mig såhär glad! v. 50, 2008, den veckan bli nåt  att minnas! pussss

å förresten, igår fikcj ag mitt livschock när karin å clara kom in i kyrkan. deras match hade blivit inställd och dom hade lurat mig.. snorungar ;p haha. nämen de va grymt skoj å träffa dom igen. dom kom ju hem nästa vecka :9 igår såg jag å sofia film med dom också! brudens bäste man och what happens in vegas, dom va bra :)

idag blire lycksele, till syster, mia å björn :) som ja ha längta!
sen nu blire ju sista veckan i skolan innan jullovet.. så jävla grymt braaaa!!!

å sen ha de blive ännu mer säkert med resan, kusin emma ha ordna de där ;) nu vänta ja bara på länken! :) hihi

nä nu ha jag tyvärr inte mer å berätta. ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: clara

du va bäst igår ! :) pusssss

2008-12-14 @ 19:13:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0