summering av 08.

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? - greeeeat!!
Bättre än förra året? - nja, jag vet inte. kanske, kanske inte
Har du träffat några nya vänner? - jodå =)
Isåfall vilka? - ids inte skiva upp dom här
Någonting du aldrig kommer glömma från nollåtta? - en hel del. både bra och dåliga saker
Har du flyttat under år nollåtta? - neeep
Har du hittat en ny låt som du älskar? - oooja!
Isåfall vilken? - flera stycken under året. kan ju nämna en, å de är gyllene tiders låt juni, juli, augusti. galet vad minnen den ger mig från sommaren 08!

KÄRLEK.
Har du strulat med någon? - haha
Har du varit kär? - ooja
Har du sagt jag älskar dig till någon? -  aaao
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yesbox!
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha onej

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagigt självmord / dött? - neeep!
Har någon i din släkt avlidit? - neep och tur är det!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - haha nej, jag slåss inte, inte med knytnäven iaf ;p
Har någon slagigt dig med knytnäven? neeep
Har du varit i slagsmål? - haha, som ovan, jag slåsss inte bara på skämt om det skulle va nödvändigt

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - oooja
Isåfall vad? - onödigt å tala om
Har du skämt ut dig? - haha, mm..
Har du ljugit för en vän? - nån enstaka gång, men de ha hänt..
Har du gjort något dumt mot en vän? - jåå..
Har en vän gjort något dumt mot dig? - mm...

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - åsele centralskola
Har någon varit elak mot dig på skolan? - minns inte, men de ha nog hänt
Hatar du någon på din skola? - njaaa, inte hatar direkt
Har du gjort något framsteg? - haha, tveksamt.. nämen, kanske =)
Har du haft alla rätt på ett prov? - jååå ;p

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - yesbox!
Har du många killkompisar? - jodå
Har du förlorat en vän? - mjaaaa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - njaaa
Har du dissat en av dina vänner ? - jåå..
Har du ljugit för en bästavän? - nä, de tror jag inte
Har du haft en relation med en vän? - haha inte allls!

 

för att summera år 2008 kort och gott: jag har haft ett riktigt bra år. med upp och nedförsbackar, som det alltid finns. har lärt mig nya grejer och ser livet på ett lite annat sätt än vad jag gjorde innan. jag har också förstått att de kanske inte alltid blir som man har tänkt sig, men att man måste hålla huvudet ovanför ytan i alla fall. har tappat kontakten med vissa vänner, och skaffat bättre kontakt med andra. vet också nu vilka jag kan lita på och inte. vilka jag vågar säga allt till och vilka jag inte borde berätta så mycket för. har också fått reda på vilka som är mina riktiga vänner, har 6 st riktiga riktiga vänner som jag litar på i alla lägen! dom är guldvärda! hoppas att 2009 blir lika bra som 2008!

 

nä mina vänner. ikväll blire mys x1000! mia, syster och björn är redan här och de känns riktigt bra! för att avsluta detta år och förbereda för ett nytt vill jag bara säga gott nyttt år!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0