tträna!

nyträna å allt. men förutom träningen så ha ja inte haft en speciellt bra dag. vakna 20 i 8 imorse. vi börjar skolan 8... så de blev en amssa stress. sen kom ja till skolan å ja, de va ju typ som vanligt. sen så prata ja med min matte & kemilärare. och de visa sig att ja kanske komemr sänka mitt betyg i båda ämnena. känns riktigt jävla surt. men om jag götr bra ifrån mig på kemiprovet på måndag nästa vecka så kanske de är lugnt. matten däremot vettefan hur ja ska greja. jaja, isf få ja väl försöka bevisa till våren att hon satte fel betyg..

mer finns inte å berätta. luciaträningen finns inte mycke å säga om, vi är inte speciellt bra. inte än iaf. mer än så behövs inte sägas. nä, nu ska ja hoppa in i duschen. sov gott

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0