umeå

jag går rakt på sak: jag fattar bara inte varför allt ska bli så jävla fel hela tiden? jävla skit vad jag är less. jag som trodde de skulle börja kännas bra nu, men helvete heller. känns ju riktigt bra nu när de snart är jul.. alltså, jag förstår bara inte avd som är problemet, men ja får fan lov å skärpa mig nu. kan ju fan int deppa såhär innan jul. nu måste de bli nån jävla ordning här.....

jaja, nyss komme hem från umeå iaf. handlade alla julklappar, 8och hoppas att folket ska bli nöjd med dom..), sen bleve ba en grej till mig själv, ett par nya skor. svarta fred perry. välbehövligt och jag är nöjd. rätt dyr va dom, men de vare värt.

nu ska jag äta. sen ikväll vet ja inte hur de bli. men de märk ja väl. hare bra

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0