9 dagar!

ännu en dag närmare lucia, och självklart jul. om man inte räknar med idag äre 9 dagar kvar till första luciaframträdandet. som hittills inte ser lovande ut alls! förhoppningsvis blire bra när vi väl stå där i kyrkan. men jag känner bara pirret, det va nog idag! med pirret menar jag flera saker, som jag självkalrt inte tänker tala om. den som lever får se ;)

annars hare vare en normal dag. skola som vanligt och inget märkvärdigt.. imorrn äre torsdag igen, vilket iofs känns grymt bra! efter onsdagar (som är den tråkigaste dagen på hela veckan) så är hela veckan räddad. då äre bara de roliga kvar! med andra ord, så efter träningen ikväll är veckan räddad! onsdagen är över ;)

och som jag redan har talat om nu så har vi träning ikväll. känns jobbigt, men de är ju ändå skoj, så man ska inte klaga. :)

fick också alldeles nyss besked om att karin å clara troligtvis kommer hem på lucia! vi har träffats typ.. 3 eller 4 gånger sen skolan börja. de är grymt lite......

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0