jeff dunham!

igårkväll såg jag på jeff dunhams show på 5an. (han är buktalare för er som int visste de ;p) å helvete så grym han är! och så jävla rolig. fyfan alltså! hahahaahahaha. ni som inte såg det måste se de här nedanför! HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA, själv tyck jag att den första, achmed the dead terrorist, är bäst. man skratta ju så man börj å grina. haha







så mycke jävulskt! hahaahahahhaahahahahahahah! de är inte allt från showen, men en del av de! ta en stund att se, men de är lätt värt de!

idag ha ja int hunne med så mycket. vakna 9.. sen så låg ja kvar i sängen å såg på tv. klev upp för en liten stund sen å väntar nu på mat. ska höra av mig till emma å se om vi skulle hitta på nåt. ska också hinna med att ge julklapp till sofia å anna. plus att emma då ska få sin. annars händer de väl inte så mycket idag. ska väl bara ta det lugnt å inte göra nåt speciellt. ska nog försöka göra klart klänningen jag gjrode på slöjden. är lite kvar att sy, än fast jag jobabde över 2 timmar i fredags. men de lär väl gå rätt fort. sen kommer väl kanske en bild så ni få se slutresultatet. överväger fortfarande om jag ska ha den på examen eller inte. men de få bli ett återkommande problem, är ju ett tag kvar ;p

nä, nu ska jag väl klä på mig och sen ska jag ringa till sofia. ha en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0