nelly.com

satt å kollade på nelly.com igår, hittade en massa kläder som ja föll pladask för! mums!

sen så är ja grymt taggad till lucia, galet skoj de kommer å bli! sen äre ju ba synd att de int bli nån lussnatt. men inte mycke man kan göra åt saken.. hursomhelst, lördag den 13 december 18.30 (tror jag de va) i kyrkan :) dit längtar jag, grymt mycke!

snart ska ja bege mig till drillträningen och vi ska göra klart julprogrammet till nattöppet den 12e. sen så ska vi nog forsätta med dom andra programmen.


kan berätta vad som händer den 12e och 13e förresten eftersom jag inte ha annat för mig :)
fredag den 12e:
- luciaframträdande i kyrkan för skolan. typ 9.00?
- lussa för en hög företag hela dagen.
- på kvällen ska vi drilla på nattöppet med vårat nya julprogram.
lördag den 13e.
- lussa för lions på kaffestugan. typ kring 17.00 kanske?
- luciaframträdande i kyrkan för hela åsele. troligtvis 18.30!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0