marknan.

de ha vare gryyyymt skoj alltså! helt sjuuukt! torsda drog ja på folkrace me anna å sofia. de va hyfsat trevligt men lite småkallt å lite andra bekymmer, men de kvittar. freda kom elin, de blev drill å på kvällen bleve trilllen. allltså riktigt skön kväll! så grymt mycke roliga människor de finns. vi prata me åke, och vi fick se en viss persons moves på dansgolvet, hahaha. så jävla skoj! hemma vi 2 va vi å snacka om att vi sov gott. skulle se skotertävlingen på lördan kl 12. ja, ja behöver int säga mer än att vi inte hann i tid iaf! ;P hahah. sen på lördakväll, igår då, for vi på trillen igen, ja, anna å hennes kompisar från vännäsby. + hampus ;P de va riktigt kul. billy va grym somfan å kvällen blev väldigt lyckad. lite problem, funderingar å incidenter blev de, men sånt få man helt enkelt räkna me . . . kom hem kring 2 å somna på en gång när ja la huve på kudden. vakna halv 12 imorse. ja sov verkligen som en stock! syster hade kramat mig för å väcka mig, mamma hade lagt telefonen breve mig när de ringde å hon ställde väckarn för att ja sku vakna. å ja minns inget alls! men tillslut vakna ja av mig själv. gosade me mia. sen for dom hem å ja drog ut på marknan till anna å linnea å elina. de blev drill å en massa karuseller. å nu sittt ja här. ja ä verkligen sjuuukt nöjd över den här marknan! nu taggar vi nästa år! :) 

å vi taggar tisdag (då ja få träfffa mina ögonstenar igen), å sen tagga vi umeå! :) 
systeryster och mia - melove

de går bra nu.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0