HOCKEY

i helgen blire hockeyhockeyhockey för hela slanten! imrornkväll blire match i vilhelmina. på lördag match i umeå och på söndag blire vännäs med b-pojk. plus att vi ha haft träning ikväll. och på måndagkväll äre träning. så de bli 5 dagar på rad med bara hockey! så som ni kanske redan räknat ut själv blire mycke hockey i bloggen dom närmaste dagarna ;p

jaja, nu ska jag väl hoppa in i duschen (som jag inte orkat göra än). sen så vet jag faktiskt inte. ska träna på engelska verben och prata med folk på msn skulle jag tro :)

imorrn få vi pizza till lunch på pizzerian. av räddningstjänsten för att vi va så duktiga på den där "olyckan"... de ni!;)

Kommentarer
Postat av: emilia

hockey, på lördag! ;D

2008-11-06 @ 21:17:41
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp det ör därför jag flyttar! Du får komma och hälsa på mig från den 1a december. Då har jag lägenhet :)

2008-11-07 @ 16:09:44
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0