lucia! :)

träningen igår gick bra, plus att de va riktigt skoj också!

idag ha ja först gått i skola och vi ha haft luciaträning som gick över förväntningarna :) kan nog bli bra det här! men sen när man sku sjunga duettprovningen inför alla andra så först så slog jag oskar hårt med mitt papper för han sjöng inte, sen gjorde ja samma sak på victor, å sen så skärde min röst sig, sen skärde de sig igen och då slog ja våran musiklärare med mitt papper... sen så sänkte han tonerna (typ?) å då lät de ju bätttre, skärde sig ju int iaf ;p haha

sen for iaf ja å anna hem till mig å såg söndagens avsnitt av AA och fika. sen plugga jag inför fysikprovet imorrn medan anna satt vid datorn.. vi ha prov i atom och kärnfysik och ja fattar inte.. de fastna bara inte! plus att ja ha tyska verbprov imorrn också. sen på torsdag äre matteprov kap. 1&2. sen på måndag äre kemiprov om atomen och lalala.. sen tisdag eller fredag skulle jag tro att vi har verbprov i engelska med typ 120 verb....... USCH... jaja. inte mycke å göra åt saken.


nu ska ja väl försöka få i mig nån mat och sen blire drill. efter de blire AA å plugggggg,. tråk


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) va bra, då får jag ju se dig!! Annars hade det varit kris och katastrof ;p

2008-11-25 @ 20:06:00
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0