lycksele.

idag ha ja gått i skola som vanligt.. lika drygt som vanligt. jag är ordenligt skollessss! imrorn ska vi iaf till lycksele å kolla på gymnasieskolan där. jag hoppas hoppas att de känns bra. annars då vetttefan..

de här va en av anledningarna till att jag valde bort detta förra året. helvete


nä, nu ska jag inte låta er höra mer av mitt klagande.. jag är iaf riktigt spänd på nästa lördag. fotbollsavslutning med både oss a-flickor och damlaget. vi ska ha med oss vinterjacka, täckbyxor, mössa, vantar och varma kläder. jag känner mig som ett frågetecken ;p och med tanke på vilka som kommit på denna brillianta ide så har man u faktiskt en anledning att känna sig lite orolig ;p haha. nämen, ja tro de bli skoj iaf! hoppas bara de inte krockar me nån match...

förresten. två hemmamatcher i helgen. lördag mot arvidsjaur kl. 12. söndag mot teg kl. 10. bli kämpigt men.. ;p

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0